Kul att just du hittade hit!
Den här bloggen har framförallt syftet att sprida information om ett arbete som ligger mig väldigt varmt om hjärtat, Om jag sen kan bidra till det arbetet genom lite försäljning av mina alster är det ännu bättre. Projektet jag stöder heter Love and Hope och räddar asiatiska barn ur djupaste förnedring i sexslaveri. Läs mer på Love and Hopes egen hemsida:
https://loveandhope.org

fredag 7 juni 2013

Dags för färskpotatis!

Får erkänna att jag under alla år använt en gaffel för att känna efter om potatisen är kokt. Förstår inte att jag inte gjort en sån här tidigare. Dela på potatisen är ju bättre att göra med en kniv innan man kokar. ;)
När mitt lilla barnbarn var hos mig senast sa han att han ville ha en blomma av slåltråd utan blad. Tror han såg min potatissticka som hängde ovanför spisen. Klart ungen fick en blomma utan blad.

Potatissticka ca 16x5 cm.
25:-


Varenda krona som kommer in av försäljningen används till att rädda småflickor ut ur sexslaveri. Läs mer om det arbetet här.

Vill du beställa något skickar du ett mail. Oftast räcker det med dubbelt porto så du får räkna med att 12:- läggs på priset för frakt.
anita@car-van.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar