Kul att just du hittade hit!
Den här bloggen har framförallt syftet att sprida information om ett arbete som ligger mig väldigt varmt om hjärtat, Om jag sen kan bidra till det arbetet genom lite försäljning av mina alster är det ännu bättre. Projektet jag stöder heter Love and Hope och räddar asiatiska barn ur djupaste förnedring i sexslaveri. Läs mer på Love and Hopes egen hemsida:
https://loveandhope.org

onsdag 10 september 2014

Mamma - syskonsmycke

Efter förra inlägget fick jag en förfrågan om jag kunde göra ett smycke med två hjärtan. Sådana frågor är självhäftande. De liksom fastnar i hjärnan, så jag kunde ju inte låta bli att testa. Hittade ett någorlunda stort teskedsblad i äkta silver och ritade upp två hjärtan. Borr och såg och sen lite filande och polerande, sen var det klart.
Det ena hjärtat kan under graviditeten hänga tillsammans med mammasmycket. Det andra kan i och för sig hänga där också, men inte i det utsågade hålet. Går ju borra ett hål och hänga det där, men det blir inte så snyggt när man tar bort det.

Mammasmycke med två barnsmycken gjorda av ett teskedsblad i äkta silver.
500:- för alla tre smyckena. Kedjan ingår ej.
(SÅLT! Kan ev göra fler vid beställning)

Mammasmycket för sig självt.
Syskonsmycken

Varenda krona som kommer in av försäljningen används till att rädda nepalesiska småflickor ut ur sexslaveri. Läs mer om det arbetet här.

Vill du beställa något skickar du ett mail.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar