Kul att just du hittade hit!
Den här bloggen har framförallt syftet att sprida information om ett arbete som ligger mig väldigt varmt om hjärtat, Om jag sen kan bidra till det arbetet genom lite försäljning av mina alster är det ännu bättre. Projektet jag stöder heter Love and Hope och räddar asiatiska barn ur djupaste förnedring i sexslaveri. Läs mer på Love and Hopes egen hemsida:
https://loveandhope.org

fredag 27 oktober 2017

Ring av vertebraelänk

Att göra ringar av länkar gav mersmak, dock inte att löda. Därför blev det en ring som inte har en enda lödning. Enligt en webbsida där man kan beställa materialsatser till dessa ringar, behövs det inte på denna typ av länk. En ring hade använts dagligen i ett år utan att behöva repareras. Får väl lita på detta då. Betydligt snabbare att göra än den förra jag lödde en massa på, men en hel del pillarbete blev det i alla fall. För att kunna fota den med rätt form fick den sitta på min ringregel.

11 mm bred ring, gjord av 1 mm silvertråd. Storlek 18 mm.
450:- + ev frakt (SÅLD!)


Platt fall ...


Varenda krona som kommer in av försäljningen används till att rädda barn ut ur sexslaveri. Läs mer om Love and Hopes arbete här.

Vill du beställa något skickar du ett mail. Tala om vad du önskar beställa samt din adress. 
Ange gärna om du vill betala med swish eller banköverföring.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar